Speluitleg per fruitautomaat
 
1.
Super bonus
2.
Gold lines
3.
Red devil
4.
Double drive
5.
Go for gold
6.
Cash casino
7.
Jokers 4 reel
8.
All right
9.
Moonshine
10.
Twister
11.
Tower of power
12.
Spectra
13.
The hit
14.
Money honey
15.
X and o
16.
Crazy sevens

 
Super bonus

De Super bonus is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel.

Het basisspel wordt gespeeld op 1 winlijn met 1 credit per draai. 3 stersymbolen geven een mystery prijs tussen de 10 en 100 credits. Het bovenspel kan gespeeld worden met een inzet van 5 of 10 credits, er wordt gespeeld op 5 winlijnen. Jokers zijn Wild, wat inhoudt dat ze gelden voor elk ander symbool indien dit leidt tot een winnende combinatie. Bij Bet10 wordt de Bonus matrix geactiveerd. Dit extra bonusspel start wanneer er 3 stersymbolen kriskras op de rollen staan. De getallen in de matrix lichten op en je krijgt 5 keer de kans om tussen de 10 en 200 credits te winnen, waarbij je altijd een prijs wint tussen de 50 en 1000 credits.

 
Gold lines

Gold lines is een fruitautomaat met een basisspel en 3 topspellen.

In het basisspel wordt gespeeld op 1 winlijn met 1 credit per draai. 3 stersymbolen kriskras in beeld geven een prijs van 20 credits. Het topspel kan gespeeld worden met een inzet van 4, 8 of 16 credits. Bet4 wordt gespeeld op 4 winlijnen, Bet8 op 8 winlijnen en Bet16 op 16 winlijnen.

 
Red devil

Red devil is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel, en 3 of 4 rollen in het topspel.

Het basisspel wordt gespeeld op 1 winlijn met een inzet van 1 credit. Drie duivels op de winlijn leveren een mystery prijs op tuseen de 2 en 100 credits. Het topspel kan gespeeld worden met een inzet van 5, 10 of 20 credits. Alle rollen tellen kriskras. Bet5 wordt gespeeld op 3 rollen, Bet10 en Bet20 op 4 rollen. In het topspel leveren 3 duivels op de winlijnen een mystery prijs op tussen 4 en 200 credits. Bet20 heeft de unieke feature dat er ook een rol weggestreept kan worden om zo alsnog 3 gelijke symbolen achter elkaar op een winlijn te krijgen. Hierdoor wordt vaker een winnende combinatie bereikt.

 
Double drive

Double drive is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 of 4 rollen in het topspel.

Het basisspel wordt gespeeld met 1 credit per draai op 1 winlijn. Een Joker op de winlijn geeft een mystery prijs tussen 2 en 100 credits. Het topspel wordt gespeeld met een inzet van 5 of 20 credits per draai. Bet5 wordt kriskras gespeeld op 3 rollen, een Joker in beeld geeft een mystery prijs tussen 5 en 100 credits. Bet20 wordt kriskras gespeeld op 4 rollen, een Joker in beeld geeft een mystery prijs tussen 10 en 200 credits.

 
Go for gold

De Go for gold is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 of 4 rollen in het topspel.

In het basisspel leveren 3 sterren kris kras in beeld 20 punten op. Het topspel wordt gespeeld met een inzet van 5 of 10 credits. Bet5 wordt gespeeld op 3 rollen met 5 winlijnen. Bet10 wordt gespeeld op 4 rollen met 10 winlijnen.

 
Cash casino

De Cash casino is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en dezelfde 3 rollen in het topspel.

In het basisspel betekent een Joker op de winlijn een gratis extra spelronde. Het topspel kan gespeeld worden met een inzet van 5 of 20 credits. Bij 5 credits krijg je een gratis extra spelronde wanneer er een Joker in beeld verschijnt op de rollen; bij 20 credits telt de Joker ook als een Wild symbool, wat inhoudt dat het voor elk ander symbool telt als dit leidt tot een winnende combinatie. In het geval er geen winnende combinatie mogelijk is, krijg je een gratis extra spelronde.

 
Jokers 4 reel

Jokers 4 reel is een fruitautomaat met 4 rollen in het basisspel en dezelfde 4 rollen in het topspel.

Zowel in het basisspel als in het topspel tellen alle symbolen kriskras. Het topspel kan worden gespeeld met een inzet van 5, 10 of 20 credits. Bet5 wordt gespeeld op 3 rollen, Bet10 en Bet20 op 4 rollen, waarbij bij Bet20 het Jokersymbool "wild" is, en dus kan worden vervangen voor elk ander symbool om een winnende combinatie te krijgen.

 
All right

De All right is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en dezelfde 3 rollen in het topspel.

Het basisspel wordt gespeeld op 1 winlijn met 1 credit per draai. Het topspel wordt gespeeld met een inzet van 5 of 20 credits, waarbij de symbolen op de 3 rollen kriskras tellen. Rode en blauw vraagtekensymbolen geven een mysteryprijs.

 
Moonshine

De Moonshine is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en dezelfde 3 rollen in het topspel.

Het basisspel wordt gespeeld op 1 winlijn met 1 credit per draai. Het topspel wordt gespeeld met een inzet van 5 of 20 credits, waarbij de symbolen op de 3 rollen kriskras tellen. Rode en blauw vraagtekensymbolen geven een mysteryprijs.

 
Twister

Twister is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel. Het basisspel wordt gespeeld op 1 winlijn met een inzet van 1 credit. Het topspel wordt gespeeld op 5 winlijnen met een inzet van 5, 10 of 20 credits.

Het topspel biedt een leuke bonus feature, de Twister game. Deze game wordt gespeeld wanneer 3 twister symbolen in beeld verschijnen. Er kan een prijs gewonnen worden van 10 tot maximaal 600 credits.

 
Tower of power

De Tower of power is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een bovenspel. In het basisspel wordt gespeeld voor een inzet van 1 credit per keer en in het bovenspel kan gekozen worden voor diverse inzetten, te weten: 5 credits, 10 credits of 20 credits per draai.

In het basisspel worden gunstige posities van de rollen automatisch vastgehouden, zodat de kans op het winnen van een prijs tijdens de volgende draaibeurt groter wordt. Deze rollen kunnen worden vrijgegeven door op de Reset button te klikken. Gewonnen credits zijn te innen door na het winnen van de prijs op Collect te klikken. Daarnaast bestaat er een mogelijkheid om de gewonnen credits naar het bovenspel te verplaatsen via de To Clubmeter button. In het basisspel staan diverse mystery symbolen op de rollen afgebeeld. Als zich in de eerste twee, of in alle 3 de rollen een mystery symbool bevindt, dan wordt er een prijs gewonnen die kan oplopen tot 200 credits.

Het bovenspel is te starten via de Choose Game button. Dit is tevens de button waarmee de inzet wordt bepaald. Bij een inzet van 5 credits draaien alleen de eerste drie rollen van het bovenspel. Wincombinaties tellen kriskras. Bij de inzet van 10 credits draait ook de 4e rol mee. De rollen 1, 2 en 3 en de rollen 2, 3 en 4 vormen bij deze inzet een rollencombinatie. Met andere woorden, winnende symbolen dienen in opeenvolgende rollen te verschijnen. Bij de inzet van 20 credits wordt de Tower of power geactiveerd op het moment dat zich kriskras 4 bliksemschichten op de rollen bevinden. De bliksem slaat in de Tower en deze doet zijn werk door op te lichten bij de prijs die gewonnen wordt. Deze prijs kan oplopen tot 1.000 credits.

Via de Choose Meter button, kan er een meter worden geselecteerd die geleegd dient te worden naar het basisspel display. Na het selecteren van de gewenste meter, worden de credits door middel van een klik op de Collect button, per meter, naar het basisspel display verplaatst.

 
Spectra

De Spectra is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een bovenspel. In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per draai en in het bovenspel bedraagt de inzet 4 credits.

In het basisspel worden gunstige posities van de rollen automatisch vastgehouden, zodat de kans op het winnen van een prijs tijdens de volgende draai groter wordt. Desgewenst kunnen vastgehouden rollen worden vrijgegeven via de Reset button. De Spectra symbolen leveren een mystery prijs op als deze zich in de rollen 1, 2 en 3 bevinden. Gewonnen credits kunnen worden verdubbeld in de Head/Tail feature tot maximaal 200 credits. Indien de gewonnen credits de 100 overschrijden, dan worden deze dusdanig opgesplitst, dat er bij een volgende gamble exact 200 credits gewonnen kunnen worden. Naast het gokken voor een hogere prijs, bestaat ook de mogelijkheid om credits te innen via de Collect button, of naar het bovenspel te verplaatsen via de Start button.

In het bovenspel bedraagt de inzet 4 credits. Er wordt op 5 winlijnen gespeeld. Het bovenspel kent een maximum van 2.000 credits. Als dit aantal wordt behaald, dan worden de credits naar het basisspel verplaatst. Via de Reset button kan ervoor worden gekozen om credits uit het bovenspel eerder te innen.

 
The hit

The hit is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een bovenspel. In het basisspel wordt gespeeld op 3 rollen en in het bovenspel zijn, afhankelijk van de inzet, maximaal 4 rollen actief.

Tijdens het basisspel worden er symbolen gespaard in de fruitladder. Iedere speelbeurt wordt er een andere kolom geactiveerd. Tijdens het sparen van de symbolen vallen credits te winnen. Op het moment dat er een symbool wordt bereikt waarbij een creditaantal staat, kan ervoor worden gekozen om deze credits te innen. Het innen van de fruitladders dient te gebeuren via de Take Fruitladders button. Bij het activeren van deze button worden alle fruitladders geleegd. Op het moment dat er een prijs in het basisspel valt, wordt de op dat moment actieve ladder gereset. Dit houdt in dat het sparen van de symbolen in de betreffende ladder opnieuw begint.

In het basisspel worden gunstige posities van de rollen vastgehouden. Hiervan is niet alleen sprake wanneer er een wincombinatie in beeld lijkt te verschijnen, maar ook als dit gunstig is voor de op dat moment actieve fruitladder. Desgewenst kunnen vastgehouden symbolen worden vrijgegeven via de Reset button.

Gewonnen credits kunnen onder andere worden verhoogd in de gamble feature, via de Gamble button. Als je fout gokt, val je niet terug naar 0, maar daal je slechts 1 trede op de gamble ladder. Om het gokken te versnellen, kan de Gamble button ingedrukt blijven worden. Naast het verhogen van de credits kan er ook voor worden gekozen om de gewonnen credits te innen via de Collect button, of om ze naar het bovenspel te verplaatsen met de To Hitmeter knop.

Om het bovenspel te spelen, dient via de Choose Bet button de inzet te worden bepaald. Er kan met een inzet van 4, 8, of 16 credits worden gespeeld. Alle prijzen in het bovenspel tellen kris kras. Bij een inzet van 4 credits draaien alleen de eerste drie rollen. Vanaf een inzet van 8 credits draait ook de 4e rol mee. Prijzencombinaties op de rollen 1, 2 en 3, of 2, 3 en 4 worden uitbetaald. Bij een inzet van 16 credits zijn er op de volgende rollencombinaties prijzen te winnen: rollen 1, 2 en 3, rollen 2, 3 en 4, rollen 1, 3 en 4, rollen 1, 2 en 4. Op ieder moment kan ervoor worden gekozen om de gewonnen credits te innen via de Collect button. Alle credits worden dan verplaatst van de Hitmeter naar de basisspel meter.

 
Money honey

De Money honey is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een vervolgspel. In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per spelronde en in het vervolgspel kan worden gekozen voor inzetten van 5, 10 of 20 credits per draai.

In het basisspel wordt er op 1 winlijn gespeeld. Dit geldt niet voor de sterren. Deze leveren, ook als ze KrisKras op de rollen staan, een mystery prijs op. 2 (rollen 1+2) of 3 (rollen 1+2+3) sterren leveren een prijs op van maximaal 200 credits. In het basisspel worden gunstige posities van de rollen automatisch vastgehouden, waardoor de kans op een winnende combinatie tijdens de volgende draai groter wordt. Desgewenst kunnen deze rollen worden vrijgegeven via de Reset button.

Gewonnen prijzen tot 100 credits kunnen worden verdubbeld in de Money/Honey feature. Wordt het juiste symbool geselecteerd? Dan wordt de prijs verdubbeld. Om een gewonnen prijs naar het vervolgspel te plaatsen, dient op de Save button geklikt te worden. Daarnaast kan ervoor worden gekozen om gewonnen prijzen te innen via de Collect button.

Het vervolgspel kan worden gestart via de Change Bet button. Zoals eerder vermeld zijn er 3 inzetmogelijkheden in het vervolgspel. Bij alle inzetten wordt er gespeeld op 27 winlijnen (KrisKras). Bij een inzet van 10 credits krijgt de beer in rol 2 een Wild functie, wat inhoudt dat deze inzetbaar is voor alle andere symbolen. Bij de inzet van 20 credits krijgen de beren op alle rollen deze Wild functie.

De Moneymeter kent een maximum van 2.000 credits. Als dit aantal wordt overschreden, dan gaan deze credits niet verloren. Na de draai waarbij de moneymeter de 2.000 credits overschrijdt, wordt de meter geleegd naar het basisspel display. Desgewenst kan er eerder voor worden gekozen om deze meter te legen door op de Collect button te klikken.

 
X and o

De X and o is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een bovenspel. In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per draai op de rollen. Het Mystery symbool levert een mystery prijs op als deze zich kris kras bevindt op de rollen 1 en 2, of de rollen 1, 2 en 3. De mystery prijs kan oplopen tot 200 credits. Met gewonnen credits kan gespeeld worden voor een hogere prijs in de Gamble feature. Onder het X and o-logo is een prijzenladder te zien. Hierop staan alle prijzen afgebeeld die gewonnen kunnen worden. Iedere juiste gamble is goed voor een stapje hoger op deze ladder. Als er fout gegokt wordt, dan val je niet terug naar nul, maar dan val je slechts 1 trede naar beneden. Op ieder moment kan ervoor worden gekozen om de gewonnen credits te innen via de Collect button. In het basisspel worden gunstige posities van de rollen automatisch vastgehouden, zodat tijdens de volgende draaibeurt de kans op het winnen van een prijs groter wordt. Desgewenst kunnen deze rollen worden vrijgegeven door op de Reset button te klikken.

Het bovenspel kan op ieder gewenst moment worden gestart, mits zich voldoende credits in het spel bevinden. Via de Choose Bet button wordt de inzet bepaald. Bij een inzet van 5 credits wordt er op 8 winlijnen gespeeld en bij een inzet van 10 credits wordt er op maar liefst 14 winlijnen gespeeld. Het bijzondere aan deze fruitautomaat is dat ook de verticale rollenposities als winlijnen worden gerekend. Voor aanvang van het spel wordt de inzet bepaald. Daarnaast bepaal je op welk symbool je wilt inzetten. Als er op de 'X&O' button wordt geklikt, wordt er voor beide symbolen gespeeld, wat een dubbele inzet betekent (tot maximaal 20 credits per draai). De maximale prijs per draai bedraagt 200 credits.

Echter, de clubmeter kan oplopen tot maar liefst 2.000 credits. Via de Collect button worden de credits die in de clubmeter staan verplaatst naar het basisspel display.

 
Crazy sevens

De Crazy sevens is een fruitautomaat bestaande uit een basisspel en een vervolgspel. Beide spelvariaties worden op dezelfde rollencombinatie gespeeld.

In het basisspel wordt gespeeld voor 1 credit per druk op de knop. Er is 1 winlijn actief. Gunstige posities van de rollen worden automatisch vastgehouden, zodat de kans op het winnen van een prijs tijdens de volgende draai groter is. Er kan voor worden gekozen om automatisch vastgehouden rollen vrij te geven door op Reset te klikken.

Bij een winnende rollencombinatie kan het aantal credits verdubbeld worden tot maximaal 200 credits in de head/tail feature. Daarnaast kan ervoor worden gekozen om de credits naar het vervolgspel display te plaatsen via de Save button. Tot slot bestaat de mogelijkheid om de gewonnen credits te innen door op Collect te klikken. Drie willekeurige zevens op de winlijn leveren een mysteryprijs op tot maximaal 200 credits.

Het vervolgspel kent 1 inzetmogelijkheid, namelijk die van 4 credits per spelronde. Het vervolgspel kan alleen worden gestart bij voldoende gewonnen credits. Via de Choose Bet button kan worden geswitcht tussen het basisspel en het vervolgspel. In het vervolgspel wordt gespeeld op 5 winlijnen. Net als in het basisspel leveren 3 zevens op een winlijn een mystery prijs op, met een maximum van 200 credits per wincombinatie.

De clubmeter kent een limiet van 2.000 credits. Na het bereiken hiervan wordt de inhoud geleegd naar het basisspel display. Desgewenst kan er eerder voor worden gekozen om de credits te innen, door middel van de Take Clubmeter knop.

contact