Speluitleg per fruitautomaat
 
1.
Mix & match runner
2.
Random runner
3.
Deep blue sea
4.
Apollo
5.
Inca Gold
6.
California sunset
7.
Big bonus
8.
Mix & match
9.
Green mystery
10.
Wheel of fortune
11.
Chinatown
12.
Eightball
13.
Alcatraz
14.
Area51
15.
Luckyholder
16.
Cameleon
17.
Tropicana
18.
Subzero
19.
Smileyreels
20.
Volcano
21.
Millions
22.
Crazywheel500
23.
Superflush500
24.
Reel cash2

 
Mix & match runner

De Mix & match runner is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In dit spel speelt u op 1 winlijn, met uitzondering op het 'kroon16' symbool die kris-kras telt. Het kroon 16 symbool geeft een win van 16 punten. U kunt ook de punten naar de credits meter of winbank verplaatsen met de knoppen 'win to credits' of 'win to winbank'.

Mix and Match

Het Mix and Match spel start zodra u 4x een (yellow star)subsymbool heeft gespaard op de winlijn in het onderspel. Het Mix and Match spel bied u de mogelijkheid veel extra punten te ontvangen, op rol 3 ontvangt u tot 3x toe een volgend symbool, wanneer u een symbool hoog genoeg vindt om een wincombinatie mee te maken kunt u deze winlijn laten tonen door op 'TAKE WIN' te klikken, wanneer u het volgende symbool wilt zien, omdat u denkt dat er mogelijk nog wel een hogere getoond gaat worden dan klikt u op 'MIX'. Een winlijn bestaan uit het tonen van 3 symbolen op de winlijn.

Topspel

Het topspel kan worden gespeeld als u 4 punten of meer heeft gewonnen in het basisspel. Wanneer u op de knop 'win to winbank' heeft gedrukt, dan worden de gewonnen punten naar de winbank verplaatst en wordt het topspel geactiveerd. In het topspel speelt met een inzet van 5 credits. 4 daarvan worden van de winbank afgehaald en 1 credit wordt van de credits-meter afgehaald. U heeft in het topspel heeft kans op 5 winlijnen die links van de toprollen worden aangegeven. Dit geeft u een hogere winkans!

 
Random runner

De Random runner is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In dit spel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het 'ster' symbool, dat kris-kras telt. Het 'ster' symbool geeft een win van 20 punten. Wanneer je punten wint in het basisspel dan kun je hiermee gokken door op de 'gamble' knop te drukken. Je kunt ook de punten naar de creditmeter of winbank verplaatsen met respectievelijk de knoppen 'win to credits' of 'win to winbank'.

Topspel

Het topspel kan worden gespeeld als je 4 punten of meer hebt gewonnen in het basisspel. Wanneer je op de knop 'win to winbank' drukt dan worden de gewonnen punten naar de winbank verplaatst en wordt het topspel geactiveerd. In het topspel speel je met een inzet van 5 credits, 4 daarvan worden van de winbank afgehaald en 1 credit wordt van de creditmeter afgehaald. Je hebt in het topspel kans op 5 winlijnen die links van de toprollen worden aangegeven. Dit geeft je een hogere winkans.

 
Deep blue sea

Deep Blue Sea is een fruitautomaat met 4 rollen in het basisspel en heeft geen rollen in het topspel. Het topspel bestaat uit het gamble spel, superfruit spel, lucky 7 bonus, treasure trail spel en het superstap spel.

Basisspel

Het spel start standaard met het basisspel, bestaande uit 4 rollen, je speelt op 1 winlijn. Met de autohold functie worden rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet, met de Reset-knop kun je deze vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kan natuurlijk ook zelf bepaalde combinaties vast zetten tijdens het spel.

Het gamble spel wordt geactiveerd zodra er een winnende combinatie verschijnt in het basisspel.

Stap 4 en 6 op de ladder:

Wanneer je het puntenaantal van totaal 4 behaalt in het basisspel activeer je het superfruit spel, de symbolen die zich op de winlijn begeven worden opgelicht in het superfruit spel, vervolgens mag je een kruis stoppen welke heel snel verspringt in het overzicht spel, wanneer je een kruis stopt op de plek van een symbool wat opgelicht is dan betekent dit dat je een x aantal punten tot je beschikking hebt om te incasseren, hoe meer kruizen op de goede plaats opgelicht betekent natuurlijk meer punten tot je beschikking om te incasseren, stap 6 op de ladder verhoogt de staffel "superscore". Iedere keer als je stap 4 hebt gerealiseerd heb je de mogelijkheid 2x een kruis te stoppen wanneer dit nodig is.

Je verliest je gespaarde punten in het superfruit spel wanneer je de mogelijkheid krijgt tot gamble, wanneer je de gamble punten incasseert of raak gokt met het gamble spel. Wanneer je direct misgokt behoud je de spaarkaart, het is dus zaak dat je op tijd je gespaarde punten uit het superfruit spel incasseert.

Stap 5 op de ladder:

Met stap 5 op de ladder activeer je het lucky 7 spel, op rol 2 en 3 bevinden zich "gewone" 7 symbolen en "lucky" 7 symbolen, wanneer het lucky 7 bonus spel niet geactiveerd is ben je in de mogelijkheid de 2 lucky 7 spaarmeters te vullen, je ontvangt 4 punten op een actieve meter wanneer je op rol 2 of 3 een "gewone" lucky 7 krijgt, heb je een "lucky" 7 symbool op rol 2 of 3 dan telt de meter 8 punten bij.

Wanneer het Lucky 7 bonus spel actief is (het 77 logo zal dan branden) en je hebt op winlijn 2 en 3 een Lucky 7 symbool dan ontvang je de inhoud van de spaarmeter die op dat moment actief brandt.

Stap 7 en 9 op de ladder:

Wanneer je het puntenaantal van totaal 7 behaalt in het basisspel vermeerder je het Superstap spel met 1 extra stap, wanneer je het puntenaantal van totaal 9 behaalt in het basisspel dan ben je in de mogelijkheid te kiezen voor "Neem superstap", dit betekent dat je op een willekeurig moment de stappen/nudges die je gespaard hebt (deze zijn opgelicht) kunt activeren/incasseren.

Bekijk welke rollen je 1 of meerdere stappen moet laten zakken om een zo'n hoog mogelijke wincombinatie te krijgen.

Stap 8 en 11 op de ladder:

Wanneer je het puntenaantal van totaal 8 behaalt in het basis spel dan verhoog je de Shell trail status, je kunt deze Shell trail verhogen tot maximaal 200 punten. Wanneer je het puntenaantal van totaal 11 behaalt in het basisspel dan ontvang je de punten die op dat moment verlicht zijn op de Shell trail.

Stap 10 op de ladder:

Wanneer je het puntenaantal van totaal 10 behaalt in het basisspel dan activeer je het Mix and Match spel. Het Mix and Match spel biedt de mogelijkheid veel extra punten te ontvangen, op rol 4 ontvang je tot 3x toe een volgend symbool, wanneer je een symbool hoog genoeg vindt kun je deze winlijn laten tonen door op Match te klikken, wanneer je het volgende symbool wilt zien, omdat je denkt dat er mogelijk nog wel een hogere getoond gaat worden, dan klik je op Mix. Een winlijn kan bestaan uit het tonen van 3 symbolen of 4 symbolen op een winlijn, in het Mix and Match creditoverzicht zie je de punten die je mogelijk kunt winnen als je bij het symbool dat actief is op winlijn 4 voor Match kiest.

Stap 12 op de ladder:

Wanneer je het puntenaantal van totaal 10 behaalt in het basisspel dan win je de Jackpot, dit staat gelijk aan 200 punten.

 
Apollo

De Apollo is een fruitautomaat met 4 rollen in het basisspel en 4 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

Je kunt in het basisspel sparen voor nudges. Wanneer er een 'NASA' symbool op de winlijn verschijnt dan spaar je op de betreffende rol een 'nudge'. Je mag nadat je 3 nudges hebt gespaard op een rol, deze rol 3x laten zakken (nudgen). Je kunt beginnen met nudgen als je op de gamble/nudges knop drukt als deze knippert. Vanaf dat moment kunt je nudgen met de 'hold/nudge' buttons. Per keer dat je op de button drukt laat je de rol 1x 'zakken'. Het nudgen stopt nadat er een winlijn wordt weergegeven.

Met de gewonnen punten kun je proberen te verhogen in het gamble spel of je kunt de punten naar de creditmeter zetten. In het gamblespel kun je gokken op de kleuren oranje of geel, of op 1 van de symbolen (planeten). De winst die wordt uitgekeerd ten opzichte van de inzet staat bij het symbool. Door op 'gamble' te drukken doe je een gok. Het moment van drukken bepaalt op welk symbool of kleur je gokt.

Er is ook de mogelijkheid om de punten naar de winbank te verplaatsen waarna het bovenspel wordt geactiveerd. Op de fruitsymbolen kun je ook een subsymbool aantreffen. Het 'higher lower' spel wordt geactiveerd wanneer je dit subsymbool op de winlijn aantreft. In dit spel moet je proberen te voorspellen of de volgende waarde op de rol hoger of lager is dan de huidige waarde. Je krijgt per goed antwoord 2 credits. Je kunt elk moment stoppen met het 'higher lower' spel en de punten verplaatsen naar de creditmeter of naar de winbank met respectievelijk de knoppen 'reset/take win' en 'winbank'.

Topspel

In het bovenspel kun je spelen met 5, 10 of 20 credits. De winst van de winlijn is afhankelijk van de inzet waarmee je speelt.

 
Inca Gold

De Inca gold is een fruitautomaat met 5 rollen beneden en maar liefst 6 rollen boven. Het spel start standaard in het basisspel.

Basisspel

In dit spel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het 'G' symbool, dat kris-kras telt. Het 'G' symbool geeft een mystery-win van 4 tot 200 punten. Met de autohold-functie worden de rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet. Met de reset-knop kun je vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kunt natuurlijk ook zelf bepalen welke rollen je vastzet. Met de knop 'choose game' kun je schakelen tussen het basisspel en het topspel.

TopSpel

In het topspel kun je met 4 verschillende inzetten spelen. Op de fruitautomaat zie je het aantal rollen waarmee je speelt en met welke inzet. Tevens lichten de rollen op waarmee je speelt. In het topspel worden alle mogelijke combinaties van 3 symbolen gemaakt op alle horizontale en schuine winlijnen op de rollen waarmee je speelt. Het topspel gebruikt voor de punten meerdere winbanken. Wanneer je boven speelt wordt steeds 1 credit van beneden gebruikt bij de inzet. Het is mogelijk om in het topspel te spelen zonder dat er credits op de winbanken staan. Door op start te drukken wordt er steeds 1 credit van het basisspel naar boven verplaatst. Je kunt dit herhalen totdat je voldoende credits op de winbank hebt, waarna de rollen automatisch beginnen te draaien. Wanneer je op de 'reset/take win' knop drukt worden de punten van de winbank met de minste credits naar het basisspel verplaatst.

 
California sunset

De California sunset is een fruitautomaat waarbij op het eerste gezicht geen basis en topspel is.

Er zijn 5 rollen en bijna het hele spel is kris-kras. Op sommige symbolen die horizontaal op de middelste winlijn vallen krijg je een hogere winst uitgekeerd. Je ziet op de automaat welke winlijnen welke winst geven. Wel is er een aparte clubmeter. Je speelt standaard dan ook met inzet 1.

Wanneer je met een inzet van 1 speelt dan kun je ook CS (California Sunset) symbolen sparen. Bij 5 CS symbolen gaan om de beurt de waardes in de matrix oplichten. Door op start te drukken blijft de winnende waarde branden. Met de winnende waarde kun je gokken in het kop/munt spel of je kunt de gewonnen punten innen of verplaatsen naar de clubmeter. Ook tijdens het kop/munt spel kun je de punten naar de clubmeter verplaatsen.

Als je de punten naar de clubmeter verplaatst is het mogelijk om je inzet te verhogen. Je kunt tot een inzet van 32 spelen. Wanneer je de rollen mag vasthouden, dan mag je echter niet met een hogere inzet dan de huidige inzet de rollen vasthouden. Wanneer je weer beneden wilt spelen druk je op de 'collect clubmeter' knop.

 
Big bonus

De Big bonus slotmachine bestaat uit een Basisspel en een Topspel.

Basisspel

Het spel start standaard met het Basisspel, je maakt hier kans om op de middelste winlijn, met de juiste combinatie van symbolen, credits te winnen. De wincombinaties van de diverse symbolen in het Basisspel staan onder het rollenspel. Met de `Hold-knoppen` kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt een bepaalde combinatie te krijgen. Met de Reset knop kan je deze Hold-functie weer opheffen. Credits gewonnen in het basisspel kun je met de knop `Take Win` direct aan de `Creditmeter` toevoegen of met de knop `Cashmeter (bet4)` naar de `Cashmeter credits` verhuizen, waardoor je dus het Cashmeterspel kan spelen. waardoor je de gewonnen punten dus kunt verhogen tot 200 credits. Een prijs van 200 credits wordt automatisch aan de creditmeter toegevoegd. Wanneer er een `BigBonus` symbool verschijnt op de winlijn dan wordt er een `BigBonus` symbool toegevoegd aan de bijbehorende kolom. Een volle verticale kolom geeft een mysterieprijs van 4 tot 200 credits, maar een horizontale rij heeft voorrang op een verticale en geeft 2 credits die minimaal 1x gegokt moet worden (verlies of dubbel).

Topspel

In het Topspel staan op de rollen symbolen met uitroeptekens en vraagtekens. Afhankelijk van de inzet, 4, 8, 16 of 32 credits speel je met de buttons Bet4, Bet8, Bet16 of Bet32 en speel je op respectievelijk 1, 2, of 3 winlijnen en tellen de symbolen kriskras voor de geldende winlijnen. Een symbool met ? geeft Mysterywin van 4-100. Bij het Topspel kunnen maximaal 500 punten worden gewonnen. Heb je 500 punten of meer, dan gaan deze automatisch naar de Creditmeter. Met de knop `Collect Cashmeter` kan je de punten van de Cashmeter naar de `Creditmeter` overzetten.

 
Mix & match

De Mix & match is een fruitautomaat met 3 rollen beneden en 4 rollen boven. Het spel start standaard in het basisspel. Je maakt hier kans om op de middelste winlijn, met de juiste combinatie van symbolen, credits te winnen. De wincombinaties van de diverse symbolen in het basisspel staan onder het rollenspel. Met de `hold' knoppen kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt om een bepaalde combinatie te krijgen. Met de 'reset' knop kan je deze hold-functie weer opheffen.

Credits gewonnen in het basisspel kun je met de knop `take win` direct aan de `creditmeter` toevoegen of met de knop `winbank` naar de `winbank credits` verhuizen, waardoor je het bovenspel kan spelen. Je kunt tot en met 200 credits ook gokken met het gamble spel, waardoor je de gewonnen punten kunt verdubbelen of verliezen. Een prijs van 200 credits wordt automatisch aan de creditmeter toegevoegd.

Wanneer er een `M` symbool verschijnt op de winlijn dan wordt er een `M` symbool toegevoegd aan de bijbehorende kolom. Een volle verticale kolom geeft een mysterieprijs van 4 tot 200 credits, maar een horizontale rij heeft voorrang op een verticale en geeft 2 credits die minimaal 1x gegokt moet worden (verlies of dubbel).

Het Mix and match spel start zodra je 4x een subsymbool hebt gespaard op de winlijn in het onderspel. Het Mix and match spel biedt je de mogelijkheid veel extra punten te ontvangen, op rol 3 ontvang je tot 3x toe een volgend symbool. Wanneer je een symbool hoog genoeg vindt, kun je deze winlijn laten tonen door op 'match' te klikken; wanneer je het volgende symbool wilt zien, omdat je denkt dat er mogelijk nog wel een hogere getoond gaat worden, dan klik je op 'mix'. In het de wintabel zie je de punten die je mogelijk kunt winnen als je bij het symbool dat actief is op rol 3 voor 'match' kiest.

Het topspel kan worden gespeeld als je punten hebt gewonnen in het basisspel. Je klikt daarvoor op de knop 'winbank' waarna de gewonnen punten naar de topmeter worden verplaatst. In het topspel kun je spelen met drie verschillende inzetten. In de legenda naast het topspel staat met welke inzet je welke winlijnen hebt. Met 'bet 4' speel je kris-kras op de eerste 3 rollen. Wanneer je met een inzet van 8 (bet 8) speelt, maak je niet alleen kans op winst op de eerste 3 rollen maar ook om op de laatste 3 rollen een winlijn te krijgen. Met een inzet van 16 (bet 16) maak je kans om winlijnen te krijgen waarbij een rol wordt overgeslagen.

 
Green mystery

De Green mystery is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 4 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

In het basisspel speel je op 1 winlijn. Daarnaast kun je in het basisspel voor extra 'holds' sparen. Wanneer je op iedere rol een subsymbool aantreft dan spaar je een extra 'hold'. Hiermee heb je meer kans om een winlijn af te maken. Wanneer je een winlijn hebt, dan kun je de winst verder verhogen in het gokspel.

Wanneer je op 'start' drukt verplaats je de punten naar de winbank. Het is mogelijk om in de automaat ook boven spelen zonder dat je punten op de winbank hebt staan. Je kunt dit doen wanneer de knop 'choose game' knippert. Met deze knop kun je schakelen tussen respectievelijk: basisspel, topspel (inzet 4), topspel (inzet 8), topspel (inzet 16).

Verder kun je in deze automaat in het topspel de rollen ook vasthouden. Wanneer je in het topspel op iedere rol een subsymbool aantreft dan krijg je een mystery-shot op de huidige inzet. Willekeurig knipperen de lampjes op de huidige inzet. Door op 'start' te drukken blijft dat lampje branden en krijg je de mystery-win.

 
Wheel of fortune

De Wheel of fortune start standaard met het basisspel, bestaande uit 3 rollen. Je speelt op 1 winlijn, met uitzondering van het Wheel of fortune-symbool, dat kriskras telt. Met de autoholdfunctie worden rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet, met de reset-knop kun je deze vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kunt natuurlijk ook zelf bepaalde combinaties vastzetten tijdens het spel.

Heb je in het basisspel 4 punten of meer behaald, dan kun je kiezen om het topspel te spelen. Het topspel spelen kost je per keer 4 of 8 punten, wanneer je kiest voor een inzet van 4 credits worden de eerste 3 rollen geactiveerd, wanneer je kiest voor 8 credits speel je met alle 4 de rollen boven, dus meer winkans! Het topspel bestaat dan ook uit 7 winlijnen. Uiteraard kun je ook kiezen om gewonnen credits aan de creditmeter toe te voegen en dus verder te spelen in het basisspel.

Het ultieme van deze automaat is het Fortune wheel spel! In het topspel komen W-symbolen voor, elke keer als er een W-symbool verschijnt op de middelste winlijn (winlijn 1) wordt deze bewaard. Zodra je 6 W-symbolen hebt verzameld wordt het Fortune wheel geactiveerd. Het rad begint te draaien en met de 'stop gamble' knop krijg je verschillende prijzen tot wel 500 punten!

Wanneer je 6 W-symbolen hebt opgespaard mag je maar liefst 3x! achter elkaar het Fortune wheel draaien, en dit betekent dus dat alle gewonnen punten bij elkaar op worden geteld.

Je kunt te allen tijden de credits van de clubmeter toevoegen aan de creditmeter en dus verder spelen in het basisspel. De clubmeter kent een limiet van 1500 credits.

 
Chinatown

In het basis (beneden) spel speelt u op 1 winlijn, met uitzondering op het 'X' symbool die kris-kras telt. Het 'X' symbool geeft een mystery-win van 4 tot 200 punten.

Met de autohold-functie worden de rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet. Met de reset-knop kun je vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kunt natuurlijk ook zelf bepalen welke rollen je vastzet.

Topspel

Met de knop 'choose game' kunt u schakelen tussen het basisspel en het topspel met de verschillende inzetten.

In het topspel kunt u met 6 verschillende inzetten spelen. Op de fruitautomaat ziet u het aantal rollen waarmee u speelt bij welke inzet. Tevens lichten de rollen op waarmee u speelt.

In het topspel worden alle mogelijke combinaties van 3 symbolen gemaakt op alle horizontale en schuine winlijnen op de rollen waarmee u speelt. Tevens spaar je op iedere rol de zogenaamde ? subsymbolen, zodra je 5 subsymbolen gespaard hebt op een BET roll dan ontvang je een prijs die random gekozen wordt uit het getallen overzicht die bij de gespaarde BET roll hoort.

Als je dus met de hoogste inzet speelt op het bovenspel, spaar je dus op alle Bet rollen de subsymbolen en ontvang je dus ook veel meer random mysterie prijzen.

Het topspel gebruikt voor de punten meerdere winbanken. Wanneer u boven speelt wordt steeds 1 credit van beneden gebruikt bij de inzet.

Het is mogelijk om in het topspel te spelen zonder dat u credits op de winbanken heeft staan. Door op start te drukken wordt er steeds 1 credit van het basisspel naar boven verplaatst. U kunt dit herhalen totdat u voldoende credits op de winbank heeft waarna de rollen automatisch beginnen te rollen.

Als op de middelste winlijn een subsymbool met vraagteken valt, dan spaart u een mystery-symbool. Het mystery symbool spaart u alleen voor de rol waarop het symbool valt. U kunt mystery-symbolen sparen (afhankelijk van uw inzet) op rol 3,4,5,6,7,8. Het mystery-spel wordt gestart nadat u 5 mystery-symbolen op een rol gespaard heeft. Druk op start om de mystery-prijs binnen te halen!

Wanneer u op de 'reset/take win' knop drukt worden de punten van de winbank met de minste credits naar het basisspel verplaatst.

 
Eightball

In het basis (beneden) spel speelt u op 1 winlijn, met uitzondering op het 'X' symbool die kris-kras telt. Het 'X' symbool geeft een mystery-win van 4 tot 200 punten.

Met de autohold-functie worden de rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet. Met de reset-knop kun je vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kunt natuurlijk ook zelf bepalen welke rollen je vastzet.

Topspel

Met de knop 'choose game' kunt u schakelen tussen het basisspel en het topspel met de verschillende inzetten.

In het topspel kunt u met 6 verschillende inzetten spelen. Op de fruitautomaat ziet u het aantal rollen waarmee u speelt bij welke inzet. Tevens lichten de rollen op waarmee u speelt.

In het topspel worden alle mogelijke combinaties van 3 symbolen gemaakt op alle horizontale en schuine winlijnen op de rollen waarmee u speelt. Tevens spaar je op iedere rol de zogenaamde ? subsymbolen, zodra je 5 subsymbolen gespaard hebt op een BET roll dan ontvang je een prijs die random gekozen wordt uit het getallen overzicht die bij de gespaarde BET roll hoort.

Als je dus met de hoogste inzet speelt op het bovenspel, spaar je dus op alle Bet rollen de subsymbolen en ontvang je dus ook veel meer random mysterie prijzen.

Het topspel gebruikt voor de punten meerdere winbanken. Wanneer u boven speelt wordt steeds 1 credit van beneden gebruikt bij de inzet.

Het is mogelijk om in het topspel te spelen zonder dat u credits op de winbanken heeft staan. Door op start te drukken wordt er steeds 1 credit van het basisspel naar boven verplaatst. U kunt dit herhalen totdat u voldoende credits op de winbank heeft waarna de rollen automatisch beginnen te rollen.

Als op de middelste winlijn een subsymbool met vraagteken valt, dan spaart u een mystery-symbool. Het mystery symbool spaart u alleen voor de rol waarop het symbool valt. U kunt mystery-symbolen sparen (afhankelijk van uw inzet) op rol 3,4,5,6,7,8. Het mystery-spel wordt gestart nadat u 5 mystery-symbolen op een rol gespaard heeft. Druk op start om de mystery-prijs binnen te halen!

Wanneer u op de 'reset/take win' knop drukt worden de punten van de winbank met de minste credits naar het basisspel verplaatst.

 
Alcatraz

De Alcatraz is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

In het basisspel speelt u op 1 winlijn. Wanneer er een winnende combinatie op de rollen verschijnt, dan wordt het gokspel geactiveerd.

U hebt een aantal mogelijkheden om te gokken. De mogelijkheden waar u op kunt gokken, lichten om de beurt van rechts naar links aan de onderkant van het spel op. Tevens staat er bij de mogelijkheden welke winst is te behalen. Druk op de stop-knop wanneer de mogelijkheid oplicht waar u op wilt gokken.

Nadat u de stop-knop heeft gedrukt, zal het spel langzaam worden gestopt. Uw winst wordt bepaald door het spel wanneer u juist heeft gegokt. Bij winst wordt het spel opnieuw geactiveerd en bij verlies keert u terug naar het basisspel.

Wanneer u meer dan 4 credits op de win heeft staan dan heeft u ook de mogelijkheid om de punten te verplaatsen naar de creditmeter ('win to credits') of om deze te verplaatsen naar de winbank ('win to winbank') om het topspel te kunnen spelen.

Topspel

In het topspel speelt u met een inzet van 5 credits op 5 winlijnen. 4 credits van de inzet komen van de winbank en 1 credit komt van de creditmeter.

Op sommige symbolen zit een subsymbool. Deze subsymbolen kunnen een kruis of een vraagteken zijn.

Wanneer er zich een kruis bevindt op een symbool op winlijn 1 dan worden alle symbolen van winlijn 1 op de symboolcirkel geactiveerd. Daarnaast krijgt u de mogelijkheid om op de symboolcirkel een kruis te plaatsen.

Het aantal kruizen op geactiveerde symbolen op de symboolcirkel bepalen de winst van het symbool cirkelspel. Naast de symboolcirkel vindt u een matrix welke de winst aangeeft voor de aantallen kruizen op de actieve symbolen op de symboolcirkel. Nadat u een kruis heeft geplaatst kunt u alle kruizen nogmaals verplaatsen door op de 'move selection' knop te drukken. Alle kruizen blijven zich verplaatsen totdat u weer op 'start' klikt.

Wanneer u een vraagteken als subsymbool heeft dan kunt u de winst verhogen in de winst-matrix.

De regels op de winst-cirkel lichten 1 voor 1 op. Door op stop te drukken stopt de regelanimatie op een regel. Deze winst wordt dan 1 stap verhoogd.

Om de punten van de symbool-cirkel te pakken drukt u op 'take game' als deze knippert.

 
Area 51

De Area51 is een fruitautomaat waarbij op het eerste gezicht geen basis- en topspel is. Er zijn slechts 3 rollen en bijna het hele spel is kris-kras. Op sommige symbolen die horizontaal op de middelste winlijn vallen krijgt u een hogere winst uitgekeerd. U ziet op de automaat welke winlijnen welke winst geven. Wel is er een aparte clubmeter. U speelt standaard dan ook met inzet 1.

Wanneer u met een inzet van 1 speelt dan kunt u ook een 'alien' op de middelste winlijn aantreffen. Wanneer dit het geval is dan zal het higher/lower spel worden geactiveerd. In dit spel kunt u proberen te voorspellen of het volgende getal hoger of lager is dan het huidige getal. De waardes op deze rol lopen van 20 - 100. Bij een juiste voorspelling ontvangt u 2 credits. U kunt ook uw punten naar de clubmeter of de creditmeter verplaatsen.

Topspel

Als u uw punten naar de clubmeter verplaatst is het mogelijk om uw inzet te verhogen. U kunt tot een inzet van 128 spelen. Wanneer u de rollen mag vasthouden, dan mag u echter niet met een hogere inzet dan de huidige inzet de rollen vasthouden. Wanneer u weer beneden wilt spelen drukt u op de 'collect clubmeter' knop.

Verder kan er in deze automaat op elke inzet meerdere 'holds' worden gespaard. Deze holds spaart u wanneer zich op iedere rol een ster als subsymbool bevindt. U kunt hierbij maximaal 4 extra holds sparen.

 
Luckyholder

De Lucky Holder is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 4 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

In het basisspel speelt u op 1 winlijn. Daarnaast kunt u in het basisspel voor extra 'hold's sparen. Wanneer u op iedere rol een subsymbool aantreft dan spaart u een extra 'hold'. Hiermee heeft u meer kans om een winlijn af te maken. Wanneer een een winlijn heeft, dan kunt u de winst verder verhogen in het gokspel.

Topspel

Wanneer u op 'start' drukt verplaatst u de punten naar de winbank. U kunt in de automaat ook boven spelen zonder dat u punten op de winbank heeft staan. U kunt dit doen wanneer de knop 'choose game' knippert. Met deze knop kunt u schakelen tussen respectievelijk: basisspel, topspel (inzet 4), topspel (inzet 8), topspel (inzet 16).

Verder kunt u in deze automaat in het topspel de rollen ook vasthouden. Wanneer u in het topspel op iedere rol een subsymbool aantreft dan krijgt u een mystery-shot op de huidige inzet. Willekeurig knipperen de lampjes op de huidige inzet. Door op 'start' te drukken blijft dat lampje branden en krijgt u de mystery-win.

 
Cameleon

De cameleon is een fruitautomaat met 4 rollen in het basisspel en 4 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

In het basisspel speelt u op 1 winlijn met uitzondering op het 'egg' symbool die kris-kras telt. Wanneer er een winnende combinatie op de rollen verschijnt, dan wordt het gokspel geactiveerd. In dit gokspel kunt u uw winst 6x groter maken, maar u kunt ook minder winst halen of uw punten kwijtraken. Op het rad staan de verschillende factoren van de winst die u kunt behalen in dit spel.

Met de vierde rol kunt u 'nudges' sparen. Het 'nudgen' wordt geactiveerd nadat u 6 'nudges' heeft gespaard. U ziet het aantal gespaarde nudges op de meter naast de vierde rol.

De 'hold' knoppen beginnen te knipperen als u 6 nudges heeft gespaard en het 'nudgen' is geactiveerd. Iedere keer dat u op een 'hold' knop drukt, zal de betreffende rol 1 symbool naar beneden zakken. Op die manier heeft u 6 pogingen een winlijn af te maken. De winst zal direct bij de eerste winlijn die afgemaakt is worden uitgekeerd waarna het nudgen zal stoppen.

Topspel

In het topspel speelt u op 5 winlijnen. Daarnaast heeft u net als in het basisspel ook een extra rol waarmee u nudges kunt sparen. Dit werkt op dezelfde manier als in het basisspel.

 
Tropicana

Tropicana bestaat uit een Basisspel, Topspel en CrazyWheel spel.

Het spel start standaard met het Basisspel, bestaande uit 3 rollen, je speelt op 1 winlijn, met uitzondering van het stersymbool die kriskras telt.

Met de autoholdfunctie worden rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet, met de Reset-knop kun je deze vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kan natuurlijk ook zelf bepaalde combinaties vastzetten tijdens het spel.

Topspel

Heb je in het basisspel 4 punten of meer behaald dan kan je kiezen om het Topspel te spelen.

Het Topspel spelen kost je per keer 4 of 8 punten, wanneer je kiest voor een inzet van 4 credits worden de eerste 3 rollen geactiveerd, waneer je kiest voor 8 credits speel je met alle 4 de rollen boven, dus meer winkans! Het Topspel bestaat dan ook uit 7 winlijnen.

Uiteraard kan je ook kiezen om gewonnen credits aan de creditmeter toe te voegen en dus verder te spelen in het Basisspel.

Het rad

Het ultieme van deze automaat is het rad ! In het Topspel komen T-symbolen voor, elke keer als er een T-symbool verschijnt op de middelste winlijn (winlijn 1) wordt deze bewaard. Zodra je 6 T-symbolen hebt verzameld wordt het Crazywheel geactiveerd.

Het rad begint te draaien en met de Stop Gamble knop maak je kans op 20, 50, 100, 200, 300 of zelfs 500 punten!

Je kan ten alle tijden de credits van de clubmeter toevoegen aan de Creditmeter en dus verder spelen in het Basisspel. De clubmeter kent een limiet van 1500 credits.

 
Subzero

De Subzero is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 3 rollen in het topspel.

Het spel start standaard in het basisspel. U kunt in het basisspel sparen voor SZ (SubZero) symbolen. De SZ-symbolen worden per rol gespaard. De nummers van de 3 regels waarop u SZ-symbolen kunt sparen staan onder de rollen.

U mag nadat u op een rol 6 SZ-symbolen heeft gespaard kiezen op welke rol u het SZ-symbool als joker wilt activeren. U doet dit door tijdens het muziekfragment op 1 van de 'hold' knoppen te drukken. Wanneer u dit niet doet dan zal de fruitautomaat zelf een willekeurige keuze voor u maken wanneer het muziekfragment is afgelopen.

Nadat er een SZ-symbolen op een rol is geactiveerd kan het SZ-symbool elke winlijn afmaken. Hierdoor heeft u dus nog meer kans op winst. Wanneer er een winnende combinatie op de rollen verschijnt, dan wordt het gokspel geactiveerd. Door op 'reset/take win' te drukken neemt u de punten en worden deze toegevoegd aan uw credits. Wanneer u op 'gamble' drukt dan gokt u om uw winst te verdubbelen of te verliezen.

U kunt er ook voor kiezen om de punten naar boven te verplaatsen door op start/save te drukken. Wanneer u dit doet dan worden de gewonnen punten naar de winbank verplaatst en wordt het bovenspel geactiveerd.

Topspel

In het bovenspel kunt u met 4 credits of 20 credits spelen. Alle winlijnen in het bovenspel zijn kris-kras en hoeven niet in 1 lijn te staan. Wanneer u met 20 credits inzet speelt maakt het SZ-symbool elke winlijn af. Wanneer een SZ-symbool geen winlijn af kan maken dan geeft deze een mystery-prijs van 10 - 200 credits. Om de credits naar beneden te verplaatsen drukt op u 'reset/take win'.

 
Smileyreels

De smileyreels is een fruitautomaat met 3 rollen beneden en maarliefst 6 rollen boven. Het spel start standaard in het basisspel.

In dit spel speelt u op 1 winlijn, met uitzondering op het 'M' symbool die kris-kras telt. Het 'M' symbool geeft een mystery-win van 4 tot 200 punten.

Met de autohold-functie worden de rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet. Met de reset-knop kun je vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kunt natuurlijk ook zelf bepalen welke rollen je vastzet.

Topspel

Met de knop 'choose game' kunt u schakelen tussen het basisspel en het topspel met de verschillende inzetten.

In het topspel kunt u met 4 verschillende inzetten spelen. Op de fruitautomaat ziet u het aantal rollen waarmee u speelt bij welke inzet. Tevens lichten de rollen op waarmee u speelt.

In het topspel worden alle mogelijke combinaties van 3 symbolen gemaakt op alle horizontale en schuine winlijnen op de rollen waarmee u speelt. Het topspel gebruikt voor de punten meerdere winbanken. Wanneer u boven speelt wordt steeds 1 credit van beneden gebruikt bij de inzet.

Het is mogelijk om in het topspel te spelen zonder dat u credits op de winbanken heeft staan. Door op start te drukken wordt er steeds 1 credit van het basisspel naar boven verplaatst. U kunt dit herhalen totdat u voldoende credits op de winbank heeft waarna de rollen automatisch beginnen te rollen.

Wanneer u op de 'reset/take win' knop drukt worden de punten van de winbank met de minste credits naar het basisspel verplaatst.

 
Volcano

De Volcano is een fruitautomaat met 4 rollen in het basisspel en 4 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

U kunt in het basisspel sparen voor nudges. Wanneer er een 'V' symbool op de winlijn verschijnt dan spaart u op de betreffende rol een 'nudge'. U mag nadat u 3 nudges heeft gespaard op een rol de rol 3x laten zakken (nudgen). U kunt beginnen met nudgen als u op de gamble/nudges knop drukt als deze knippert. Vanaf dat moment kunt u nudgen met de 'hold/nudge' buttons. Per keer dat u op de button drukt laat u de rol 1x 'zakken'.

Het nudgen stopt nadat er een winlijn wordt weergegeven. De gewonnen punten kunt u proberen te verhogen in het gokspel of u kunt de punten naar de credits-meter zetten. U heeft ook de mogelijkheid om de punten naar de winbank te verplaatsen waarna het bovenspel wordt geactiveerd.

Topspel

In het bovenspel kunt u spelen met 5, 10 of 20 credits. De winst van de van de winlijn is afhankelijk van de inzet waarmee u speelt.

 
Millions

De Millions is een fruitautomaat met 3 rollen in het basisspel en 4 rollen in het topspel. Het spel start standaard in het basisspel.

In dit spel speelt u op 1 winlijn. U kunt daarnaast symbolen sparen waarmee u extra credits kunt verdienen. Wanneer er een 'muntenstapel' symbool op de winlijn verschijnt wordt deze toegevoegd aan de bijbehorende kolom. Een volle verticale kolom geeft een mysteryprijs van 4 tot 200 credits, maar een horizontale heeft voorrang en geeft een win van 2 credits waarmee minimaal 1x gegokt moet worden (verlies of dubbel).

Topspel

Het topspel kan worden gespeeld als u punten heeft gewonnen in het basisspel. U klikt daarvoor op de knop 'winbank' waarna de gewonnen punten naar de topmeter worden verplaatst. In het topspel kunt u spelen met drie verschillende inzetten. In de legenda naast het topspel staat met welke inzet u welke winlijnen heeft. Met 'bet 4' speelt u kris-kras op de eerste 3 rollen. Wanneer u met een inzet van 8 (bet 8) speelt maakt u niet alleen kans op winst op de eerste 3 rollen maar ook op de laatste 3 rollen een winlijn te krijgen. Met een inzet van 16 (bet 16) maakt u kans om winlijnen te krijgen waarbij een rol wordt overgeslagen.

 
Crazywheel500

Crazywheel500 bestaat uit een Basisspel, Topspel en Supergamble spel.

Het spel start standaard met het Basisspel, bestaande uit 3 rollen, je speelt op 1 winlijn, met uitzondering van het stersymbool die kriskras telt. Met de autoholdfunctie worden rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet, met de Reset-knop kun je deze vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kan natuurlijk ook zelf bepaalde combinaties vastzetten tijdens het spel.

Topspel

Heb je in het basisspel 4 punten of meer behaald dan kan je kiezen om het Topspel te spelen. Het Topspel spelen kost je per keer 4 of 8 punten, wanneer je kiest voor een inzet van 4 credits worden de eerste 3 rollen geactiveerd, waneer je kiest voor 8 credits speel je met alle 4 de rollen boven, dus meer winkans! Het Topspel bestaat dan ook uit 7 winlijnen. Uiteraard kan je ook kiezen om gewonnen credits aan de creditmeter toe te voegen en dus verder te spelen in het Basisspel.

Crazywheel

Het ultieme van deze automaat is het Crazywheel ! In het Topspel komen SG-symbolen voor, elke keer als er een SG symbool verschijnt op de middelste winlijn (winlijn 1) wordt deze bewaard. Zodra je 6 SG symbolen hebt verzameld wordt het Crazywheel geactiveerd. Het rad begint te draaien en met de Stop Gamble knop maak je kans op 100, 300 of zelfs 500 punten! Je kan ten alle tijden de credits van de clubmeter toevoegen aan de Creditmeter en dus verder spelen in het Basisspel. De clubmeter kent een limiet van 1500 credits.

 
Superflush500

Superflush500 bestaat uit een Basisspel, Gamblespel en Kaartspel.

Het spel start standaard met het Basisspel, bestaande uit 4 rollen, je speelt op 1 winlijn, met uitzondering van het stersymbool dat kriskras telt. Met de autoholdfunctie worden rollen met een bepaalde combinatie automatisch vastgezet, met de Reset-knop kun je deze vastgezette rollen weer vrijgeven. Je kan natuurlijk ook zelf bepaalde combinaties vast zetten tijdens het spel.

Gamblespel

Het Gamblespel wordt geactiveerd zodra er een winnende combinatie verschijnt in het Basisspel. Het rad begint te draaien en met behulp van de winschijf kan je inzetten. Hoe lager je inzet hoe groter de kans om je credits te verdubbelen. Met de Stop-knop zet je de winschijf op een bepaalde waarde en laat je het rad langzaam uitlopen totdat het tot stilstand komt. Als het rad stopt op de juiste keuze in de Winschijf, dan worden je credits vermenigvuldigt met de waarde in de winschijf.

Kaartspel

Wanneer je geen winnende combinatie hebt maar wel punten op de symbolen op de winlijn, dan speel je het Kaartspel. Naast het Kaartspel vindt je de credits die gewonnen kunnen worden bij kaarten op een bepaalde lijn. Zodra er een aantal in lijn worden geshowd in de kaartreeks worden deze punten toegevoegd aan de Kaartenmeter. Het Kaartspel bestaat uit de volgende speelelementen:

Schudden

De rollen in het basisspel worden geschud en met behulp van de Stop-knop beginnen de rollen willekeurig te draaien.

Kaartspel (5-6): De kaarten in het kaartspel worden geschud waarna 2 kaarten worden geshowd, deze kaarten lichten op in de kaartreeks.

Kaarten schudden (7): Op elk willekeurig moment tijdens het Kaartspel mag je deze functie gebruiken. Alle kaarten in de kaartreeks worden geschud en met de Stopknop wordt het schudden gestopt en verschijnen hetzelfde aantal kaarten in een andere reeks.

Joker (8): De Joker kan je gebruiken om een in lijn reeks in het kaartspel compleet te maken. Als je de Joker gebruikt lichten de kaarten in de kaartreeks 1 voor 1 op en als je op Stop drukt blijft die specifieke kaart opgelicht.

Dubbel (9): De punten verdient in het kaartspel zullen verdubbeld worden zodra je 9 punten hebt op de rollen in het basisspel.

Superflush (10-11): De kaarten worden 3x geschud en de vertoonde kaarten verschijnen in de kaartenreeks. Er worden dus in totaal 6 kaarten opgelicht in het kaartspel, waardoor grote kans ontstaat voor een `in lijn` in de kaartreeks. Gewonnen credits worden toegevoegd aan de Flush-meter (23).

500 (12) - 500 credits gewonnen en deze worden toegevoegd aan de Kaartenmeter.

Bij 2 of meer punten in het Basisspel vervallen alle features in het Kaartspel!

 
Reel cash2

De Reel cash2 fruitautomaat bestaat uit een Basisspel en een Cashspel.

Het spel start standaard met het basisspel, je maakt hier kans om op de middelste winlijn, met de juiste combinatie van symbolen, credits te winnen. De wincombinaties van de diverse symbolen in het Basisspel staan onder het rollenspel. Met de `Hold-knoppen` kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt een bepaalde combinatie te krijgen. Met de Reset knop kan je deze Hold-functie weer opheffen.

Credits gewonnen in het basisspel kun je met de knop `Take Win` direct aan de `Creditmeter` toevoegen of met de knop `Cashmeter (bet4)` naar de `Cashmeter credits` verhuizen, waardoor je dus het Cashspel kan spelen. En je kunt tot en met 200 credits ook gokken met de `Head` en `Tail` knop, waardoor je de gewonnen punten dus kunt verdubbelen. Een prijs van 200 credits wordt automatisch aan de creditmeter toegevoegd.

Wanneer er een `Reelcash` symbool verschijnt op de winlijn dan wordt er een `Reelcash` symbool toegevoegd aan de bijbehorende kolom. Een volle verticale kolom geeft een mysterieprijs van 4 tot 200 credits, maar een horizontale rij heeft voorrang op een verticale en geeft 2 credits die minimaal 1x gegokt moet worden (verlies of dubbel).

Cashspel

In het Cashspel staan op de rollen bankbiljetten en vraagtekens afgebeeld. Afhankelijk van de inzet, 4, 8 of 16 credits speel je met de buttons Bet4, Bet8 of Bet16 en speel je op respectievelijk 1, 2, of 3 winlijnen en tellen de biljetten kriskras voor de geldende winlijnen. Een ? geeft Mysterywin van 4-100. Bij het Cashspel kunnen maximaal 500 punten worden gewonnen. Heb je 500 punten of meer, dan gaan deze automatisch naar de Creditmeter. Met de knop `Collect Cashmeter` kan je de punten van de Cashmeter naar de `Creditmeter` overzetten.

contact